01.09.2020 Tarihinde İlimize Atanan Sözleşmeli Öğretmenlerin Dikkatine
Bakanlığın ilgili duyurusu için tıklayın.
01.09.2020 tarihinde Bakanlığımızca İlimize atanan sözleşmeli öğretmenlerden göreve başlama işlemi esnasında aşağıdaki belgeler istenecektir.
1- Kimlik Kartı (Nüfus Cüzdanı) aslı ve bir adet fotokopisi,
2- Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı ya da onaylı örneği ve bir adet fotokopisi, ayrıca e-devlet üzerinden alınan diploma belgesi. ( Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı yada onaylı örneği olmadan e-devlet üzerinden alınan diploma belgesi ile göreve başlama yapılmayacaktır.)
3- Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği ve bir adet fotokopisi,
4- Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi ve bir adet fotokopisi,
5- Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından; 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji, sosyoloji bölümü mezunlarından; 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair resmi belgenin aslı veya onaylı örneği ve bir adet fotokopisi, (Transkript kabul edilmeyecektir.)
6- Erkek adaydan Askerlik Durum Belgesi, (e-devletten alınan barkodlu ve / veya karekodlu çıktı kabul edilmektedir.)
7- Güncel tarihli Adli Sicil Kaydını gösterir belge, (e-devletten alınan barkodlu ve / veya karekodlu çıktı kabul edilmektedir.)
8- Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf, (6 adet),(Biyometrik olmasına gerek yoktur.)
9- Mal Bildirimi için tıklayın.
10- Etik Sözleşmesi için tıklayın.
11- Elektronik Başvuru Formu.
12- Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi ve bir adet fotokopisi,
13- Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak Sağlık Kurulu Raporu,
14 - Bakanlığımız dışındaki kurumlarda devlet memuru olarak çalışanlardan ilimize sözleşmeli öğretmen olarak ataması yapılanlar, yukarıda istenen belgelere kurumlarından istifa etikten sonra düzenlenen hizmet cetvelini de ekleyeceklerdir.
15- İlimize ataması yapılan ve halen askerde olan sözleşmeli öğretmenler, dilekçeleri ile birlikte muhtemel terhis tarihlerine ilişkin yazıyı atandıkları İlçe Millî Eğitim Müdürlüklerine göndereceklerdir.
NOT: İlimize atanan sözleşmeli öğretmenler, kararnameler illere gönderildikten sonra, İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerince belirtilen tarihlerde, yukarıda istenen belgelerle birlikte atandıkları İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine şahsen başvuru yapacaklardır. (Vekaleten göreve başlamalar kabul edilmeyecektir.)